Stali klienci mają lepiej

Najczęściej w sieciach komórkowych jest tak, że atrakcyjne warunki dostają tylko nowi klienci. Jednakże chyba coś się w tej materii zmienia za sprawą T-Mobile.
Operator postanowił bowiem zarówno nowym, jak i wieloletnim klientom zaproponować nowy standard usług. Pierwszym sygnałem znaczących zmian jest zaproponowana oferta rodzinna, gdzie w ramach jednej umowy można zarejestrować zarówno jeden, jak i dziesięć numerów telefonów. Co ważne im więcej numerów tym wyższe rabaty. Jeśli zarejestrujemy dwa numery to na każdy mamy 10 zł zniżki. Jeśli trzy i więcej to po 15 zł zniżki za każdy numer. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że podczas trwania umowy, czyli w czasie dwóch lat możemy w dowolnym momencie dopisywać oraz usuwać kolejne osoby. Do umowy można także dobrać internet domowy, który traktowany jest jak kolejny członek naszej rodziny, a co za tym idzie, cena za każdy numer się zmieni. Z oferty rodzinnej mogą skorzystać zarówno nowi klienci, jak i osoby, które są już abonentami T-Mobile, jeśli stwierdzą, że taka opcja jest dla niż korzystniejsza. Ze zmianami nie trzeba czekać do końca umowy. Wystarczy zatelefonować na infolinię i dowiedzieć się co możemy w tej sprawie zmienić. Należy się spodziewać, że kolejni operatorzy pójdą w ślad za T-Mobile i również zaproponują rozwiązania, które będą atrakcyjne zarówno dla klientów nowych, jak i tych, którzy są już jej abonentami. Może to sprawić, że za jakiś czas takie podejście stanie się obowiązującym standardem.

(MM/fot.soyvanden/Pixabay)

Polacy stawiają na płatności mobilne

Cyfryzacja w naszym kraju postępuje sukcesywnie. Jednym z jej przejawów jest dynamiczny rozwój płatności mobilnych, które Polacy wprost pokochali.
Za pomocą telefonu i innych urządzeń mobilnych płacimy zarówno za zakupy w Internecie, jak i sklepach stacjonarnych. Najczęściej, jeśli ktoś wypróbuje tę usługę, to przekonuje się do niej na stałe. Płatności mobilne są wygodne i szybkie ponadto właściwie eliminują konieczność posiadania przy sobie portfela z gotówką czy karty płatniczej. W tej sytuacji nie dziwi fakt, że nasz kraj wysuwa się na prowadzenie w tej materii wśród innych krajów europejskich. W 2017 roku już około 800 tysięcy kart płatniczych było spiętych z telefonami komórkowymi. Oprócz płacenia telefonami bardzo często używamy także bankowych aplikacji mobilnych. W pierwszym kwartale 2018 liczba użytkowników tego typu oprogramowania wyniosła ponad 7 milionów. Co ciekawe jest to wzrost blisko o milion użytkowników względem poprzedniego kwartału. Warto zaznaczyć, że na rynku mobilnych usług finansowych panuje tym samym coraz większa konkurencja, ponieważ każdy z banków chce zyskać dla siebie kawałek z tego usługowego „tortu”. Dla klientów oznacza to coraz atrakcyjniejsze warunki, więc jest się z czego cieszyć. Najczęściej płacimy mobilnie za książki oraz płyty z muzyką. Często także za bilety na koncerty, do kina i teatru oraz sprzęty elektroniczne, oraz artykuły dla dzieci. Na uwagę zasługuje także fakt, że także za większe zakupy jak wycieczki, ubezpieczania oraz nieruchomości coraz częściej płacimy mobilnie.

(MM/fot.StockSnap/Pixabay)