Zalety reklamowania biznesu na Facebooku

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Dziś podstawa udanej reklamy to promocja biznesu w Internecie, a wśród dostępnych narzędzi znajdują się reklamy na Facebooku.

Możliwość osiągania dużych zasięgów

Facebook to największy i najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie. Zrzesza ponad 2 mld osób. Reklama na tej platformie pozwala więc dotrzeć do wielu osób. Pamiętaj tylko, że sam fanpage to za mało, a na zwiększenie zasięgów pozwala wykupienie płatnej reklamy Facebook Ads.

Precyzyjne targetowanie przekazów reklamowych

Manager reklam na Facebooku pozwala bardzo precyzyjnie określić grupę docelową. Możemy wybrać wiek, płeć, lokalizację czy zainteresowania odbiorców. Dzięki temu reklama trafi tylko do osób, które faktycznie mogą być nią zainteresowane, co znacznie zwiększa efektywność kampanii. Jest to dobre rozwiązanie np. dla biznesów lokalnych.

Niski koszt kampanii

Koszty reklamy na Facebooku nie są duże, dlatego spróbować promować swoje treści w ten sposób mogą nawet małe, początkujące biznesy. Koszt dotarcia do 1000 osób to ok. 10 zł. Co więcej, budżet całościowy ustalamy na samym początku konfigurowania reklamy w managerze, dzięki czemu zachowujemy kontrolę nad wydatkami. 

Łatwy i skuteczny remarketing

Płatna reklama facebookowa ma opcję remarketingu. Oznacza to, że jest wyświetlana osobom, które już raz ją widziały i weszły z nią w interakcję (kliknęły ją, skomentowały). Dzięki temu osoby niezdecydowane mają szansę po przemyśleniu sprawy zdecydować się na dokonanie zakupu.  

Photo: Simon /Pixabay ,Olga